2010. november 17., szerda

Baconos,gombás csirkemáj


Igen, van már egy csirkemájas recept a blogban, de ez kicsit más, ezért gondoltam ezt is ide teszem. Mint említettem szeretjük a májat, és a jó miőségű bacon szalonna sem megvetendő. Ezért házasítottam őket egy kis gombával, és lett egy remek egytál étel belőle.
Hozzávalók:
50 dkg csirkemáj
120g bacon szalonna
5 nagy fej csiperkegomba
2 közepes fej vöröshagyma
só,bors, majoránna
olaj,
burgonya
víz,vagy húslé
A májat közepes darabokra vágjuk. Az olajon megpirítjuk a szalonnát, kiszedjük, félretesszük. A hagymát szálasra vágjuk , és a szalonna zsírján megfuttatjuk. A felvágott gombát is hozzáadjuk, és a májat is kicsit később. Együtt , állandó kevergetés mellett pirítjuk, ha kell, kevés húslével pótoljuk a levét. Amikor készen van, visszatesszük a szalonnát, és átforgatjuk az egészet. Sózni csak a végén szoktam,a többi fűszert közben is rászórhatjuk.
Jelen esetben sült krumplival tálaltam.

3 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails