2010. július 29., csütörtök

A liszt új ruhája


Ma liszt beszerző úton voltam Tótkomlóson. Amikor beléptem a malom kis boltjába majdnem megijedtem. A jól megszokott csomagolás helyett ilyen ruciban találtam kedvenc lisztemet. A kedves , ismerős eladó hölgy látta az arcomon a csodálkozást, és rögtön megnyugatott, hogy ez csupán az új desing, a tartalom a régi. No, ez nagy szerencse . Egyelőre mint az látható is a fotóm,még a finomlisztet csomagolták át, de hamarosan a kenyérliszt is követi. Én szoktam ilyet is venni, mert a házi tésztát, galuskát stb. ebből készítem. A BL-80-ast ömlesztve 20 kg-os zsákban veszem meg.
Kedves Péktársak, aki hozzá tud jutni, az mostantól ilyen csomagolásban keresse!! Ugye ez is csini?

Ilyen volt!

4 megjegyzés:

  1. Remélem a minőség nem változik.

    VálaszTörlés
  2. Most kaptam az infót, hétfőtől 30 %-ot emel a malom:(( Kezdődik...

    VálaszTörlés
  3. -Valika,én is merem remélni.Ezek frissek,még nem sütök velük,mjad ha pihennek.
    -Limara,éppen ezért mentem én is,sajna ez van,pedig ők messze alatta vannak a bolti áraknak.

    VálaszTörlés
  4. Brigi engem is érdekelne ez a liszt.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails