2010. szeptember 12., vasárnap

Gyros


Legalábbis annak indult. Azután rátaláltam a hűtőben egy pár tortilla lapra, és úgy gondoltam akkor összeházasítom őket. Ezeket a lapokat még boltban vettem, magam nem próbáltam még elkészíteni. Nem sűrűn fordul meg az asztalon, mert a férjem kicsit finrorogva fogyasztja ,szerinte jobb egy szelet friss fehér kenyér. Ennek most híján voltam, így csak sikerült rávennem, és ez lett az ebéd.
Hozzávalók:
5 csirkecombfilé/felső/
olaj, gyros pác
A combokat kicsontozom, és a páccal elkevert olajba forgatom. Ezt legalább 1 éjszaka pácolom,de van amikor több napra is elteszem, semmi baja, jól megpuhul. . Felmelegítek egy serpenyőt, és némi páclével együtt átszedem a húst, így abban sül meg. Közben megsütöm a hozzá való burgonyát is.
Az öntethez:
1 doboz alaposan lecsöpögtetett krémes joghurt
2 gerezd fokhagyma
kicsi fej lilahagyma
1 közepes kígyóuborka reszelve
só,bors
Jelen esetben a tortilla lapokat nem kentem semmivel, ráhalmoztam egy kis saláltát, arra húst, krumplit, meglocsoltam az önettel, szeltem rá paradicsomot, és felhajtottam a széleit.

Jó gyors ebéd volt, én bármikor megenném.

6 megjegyzés:

  1. A pasik már csak ilyenek:) Guszta!

    VálaszTörlés
  2. Jöhet nekem is,bármikor,nagyon jól nez ki.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is jöhet bármikor! Nagyon guszta!

    VálaszTörlés
  4. Az én emberem szerint is jobb egy szelet kenyér,de nekem így vacsora után is jöhet!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails