2011. január 2., vasárnap

Újévi karaj velesült burgonyával


Az idei év első ebédje volt. Talán látszik, hogy nagyon fincsi is .Egy nagyobb karajból vágtam le, kicsontoztuk, felszúrtuk és belebújtattam egy kisebb szál füstölt kolbászt. Sóval, borssal fűszereztem kívül, csak kicsit, mert egy pár csík baconszalonnát is fektettem a hátára. Így nem szárad ki, és az íze is fenséges lett.
Hozzávalók:
kb 50 dkg sertéskaraj egyben
füstölt kolbász
só,bors
50 g burgonya
2 nagyobb szál sárgarépa,
paradicsom,paprika
zsír
baconszalonna
Miután becsomagoltam így, egy sütőzacskóba helyeztem, köré a krumplit, és a többi zöldséget. Kevés hideg sertészsírt tettem köré, és bekötöttem a zacsi száját. Jó meleg sütőben kb. másfél órát sütöttem, amíg a szalonna jól rápirult.

Mivel ugye ez a nap nem a sietős napok közé tartozik nálam, ezt reggel követtem el, és utána gyorsan visszabújtam az ágyikóba kicsit lustizni. A husi magától ilyen szépre, és finomra sült ,és még a köret is meg volt oldva.

Szépen lassan jönnek majd a karácsonyra készült ételek, sütik képei, receptjei. Sajnos előtte nem volt időm, sem energiám felpakolni őket. Nagyon hajtósra sikeredett az ünnep, megfogadtam,hogy jövőre nem így fogom csinálni, mert egy ámokfutás az egész. Most kicsit nyugalmasabb időszak következik, remélem lesz időm amire szeretném.
Majd jövök...

4 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails