2010. március 24., szerda

Jaj, de szép is volna!..

Látom,sokaknak feltették ezt a pár kérdést. Tőlem Kiskukta és Vali kérdezte meg. Lássuk csak:

1-Mi lenne,ha nyernék a lottón?
Szoktam hetente feladni lottót,eddig voltak is kisebb nyereményeim is,de legtöbbször beleinvesztáltam a következő heti szelvényekbe,így legalább erre nem költök külön. Ha mondjuk megütném a főnyereményt,kicsit megőőrülnék,aztán szépen befektetném,valami biztos dologba. Adnék a családnak is természetesen,és valamennyi jótékonysági alapba is menne. Elutaznék egy szívemnek kedves helyre,vagy kettőre,ami egy tengerparti nyaralás,és egy hűvösebb éghajlatú ország lenne.Tartalékolnék későbbi időkre is,nem szórnám szét. A gyerekem jövőjét is biztosítanám belőle.
2-Rossz szokásom?
Hirtelen haragú vagyok,nem bírom az értetlenkedő embereket. A véleményemet nem mindig tudom véka alá rejteni,persze tudok disztingválni,csak ha igazságtalanság ér,én biztos nem hagyom annyiban.Mindezt ellensúlyozom azzal,hogy általában jókedvű vagyok,és azért tudok bocsánatot is kérni.
3-Koffein?
Egyszer csak leszoktam a kávéról,akkor született a kicsim,azóta sem bírom meginni az erős feketét.Nescafe capuccínót szoktam inni reggel,és egy felet ebéd után.De csakis tejben feloldva,édesítővel.Vízzel nem szeretem.
4-Színeim?
Minden pasztel szín,ezen kívül a narancssárga,a vörös. A sötét színeket nem mindíg szeretem magamon,olyan lehangolónak tartom.
5-Mi van most rajtam?
Egy kék szabadidőalsó,drapp póló,és egy szürke hosszú mellény.
6-Háziállat
Egy iszonyú rakoncátlan kölyök tacskó ,akit meg kell nevelni.Előtte 12 évig egy nagyon okos ugyancsak tacskónk volt,imádtunk, a télen pusztult el. Sosem fogjuk elfelejteni.
7-Tíz év múlva hol látom magam?
Remélem az akkor már nagylányom útját egyengetem a férjem oldalán,ugyanilyen szeretetben,mint ahogy mostanság.
8-Legutóbbi jóélményem?
Az oviban egészségnap volt,közös játék volt a gyerekekkel, olyan jó hangulatban telt,annyit nevettünk,mert nekünk is tornázni,játszani kellett velük. Nagy élmény volt mindenkinek.

Nem is tudom kinek adjam a kérdést,annyian írtak róla,szerintem körbeért.De bárkitől szívesen olvasom a válaszokat.
Köszönöm a kérdéseket!!

1 megjegyzés:

  1. Szerintem kicsit mindenki megőrülne az elején, én is:D
    Köszi, hogy megírtad!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails