2010. február 16., kedd

Hentestokány rétegezve.


Ezzel az étellel a munkahelyi menzán találkoztam évekkel ezelőtt először.Ahhoz képest viszont igen ízletesnek tűnt már akkor is.Azóta nálam is terítéken van legalább havonta.Az ízvilága elnyerte a család tetszését is.
Viszont kicsit másképpen készítem,ugyanis eredetileg tésztával kínálják.Nálunk ezt a sültkrumpli váltja fel.Rétegezve egy sütőtálba teszem,közte reszelt sejt rejlik.Mindenestől beteszem a sütőbe egy kicsit,éppen hogy a sajt elolvad,és összemelegszik minden.Csirkéből és sertés húsból is finom,én most csirkecomb filéből készítettem.
Hozzávalók:
40 dkg hús kockára vágva
120g bacon,vagy füstölt szalonna
2db közepes csemegeuborka
1 púposkanál sűrített paradicsom
50dkg burgonya
15dkg reszelt sajt
1 kisebb póréhagyma
A szalonnát kevés olajon kiolvasztom,utána rádobom a hagymát.Kicsit hagyom ,hogy puhuljon,utána az apró kockára vágott uborkát is hozzáadom.A sűrített paradicsommal most elkeverek mindent,és végül a húst is beleteszem.Jól összeforgatom,és annyi vízzel engedem fel,hogy éppen ellepje.
Amikor készen van,a karikára vágott,és megsütött burgonya egy részét a sütőtál aljába teszem,egy adag húst elosztok rajta.Megszórom reszelt sajttal.Ezt addig ismétlem,amíg van hozzávaló.Legfelülre krumplit teszek,és jól megszórom sajttal .
Beteszem az előmelegített sütőbe,és ahogy fentebb is írtam összemelegítem.Figyelek arra,hogy a teteje nehogy megégjen.
Természetesen,lehet hagyományosan ,tésztával is fogyasztani.

1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails