2010. február 25., csütörtök

Kolbászos csónak


Első látásra megtetszett.A férjem is ezt mondta,amikor megmutattam neki.El is dőlt mi lesz a délutáni uzsonna.
Limara útmutatása,és receptje szerint készült.
Hozzávalók:
1 kis pohár joghurt (140 g)
kb. 2 dl tej
1 tojás (elhagyható, tejjel pótolható)
0,5 dl olaj
2 tk. só
40 dkg liszt
10 dkg graham liszt
2 ek. burg.pehely (elhagyható)
1 tk. cukor
2,5 dkg élesztő
Így szerepel eredetileg ,de hozzáteszem,hogy én most tönköly lisztet használtam graham helyett.
A hozzávalókat robotgéppel összedolgoztattam,és eltettem,míg duplájára nem kelt.Amikor megtörtént,a gyúródeszkán elosztottam 8 gombócra,és letakartam 15 percre.Ezután hosszúkásra nyújtottam,és háziszalámival megpakoltam.Feltekertem,és tepsire helyeztem őket.Pengével bevágtam,és megszórtam sajttal.Újra pihenni mentek,ezután az előmelegített sütőbe.30 perc alatt lettek készen.
Finom,puha kiflik lettek,még jutott reggelire is,egy bögre teával remek volt.

4 megjegyzés:

  1. Én is épp most vettem ki a sütőből! :))Gyönyörű!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm a recit! Is!:))

    VálaszTörlés
  3. Nálunk is illatozik, épp most sült meg. A tiéd "centire" olyan, mint a nagy könyvben!!!!

    VálaszTörlés
  4. Ugye Erika,méltán népszerű a reci!
    Köszönöm szépen!:))
    Régen láttam a Ti pékségetekből valami finomat!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails